Drahý zákazníku,

je nám líto, že se vám stalo něco, co vám způsobilo starost. My, v týmu Laporte.cz, chceme, abyste byli vždy naprosto spokojeni s vaším nákupem, a pokud se něco nevyvíjí podle plánu, jsme tu, abychom vám pomohli!

Jak na vrácení zboží?

Pokud vám zboží nevyhovuje nebo si myslíte, že přišlo něco jinak, než má, nebojte se nám napsat na info@laporte.cz nebo zavolat. Jsme tady pro vás! Spolu si domluvíme, jestli chcete zboží vrátit, nebo vyměnit za něco jiného. Poté vám vysvětlíme postup, jak na to.

Obvykle vám zákonem stanovená lhůta na vrácení zboží je 14 dní. Ale pokud jste naším registrovaným zákazníkem, můžete mít na vrácení až 30 dní od data převzetí zboží. Může to být i déle, pokud jste si k danému zboží dokoupili doplňkovou službu.

Jak na reklamaci?

Chceme, abyste měli s reklamací co nejméně starostí, proto jsme pro vás zjednodušili celý proces.

  1. Stáhněte si reklamační protokol (word; pdf).
  2. Vyplňte ho buď elektronicky, nebo pěkně ručně.
  3. Pošlete protokol spolu se zbožím na adresu Laporte s.r.o, Kotojedská 2588, 767 01 Kroměříž. Můžete nám ho také přinést osobně (po domluvě termínu a času).
  4. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, ale my se snažíme být rychlejší.
  5. O výsledku vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.

A kdybyste měli nějaké dotazy nebo byste potřebovali radu, neváhejte se obrátit na naši Elišku. Ona má na starost vrácení zboží a reklamace a udělá vše, aby byl celý proces pro vás co nejpříjemnější.

Eliška Procházková - Vrácení zboží a reklamace | Laporte.cz

Eliška Procházková

Děkujeme, že jste s námi a věříme, že vám s problémy pomůžeme co nejrychleji a nejpříjemněji.

S láskou k našim zákazníkům,

Libor Zůbek - Spoluzakladatel e-shopu Laporte.cz

Libor Zůbek – Spoluzakladatel e-shopu Laporte.cz